Sadržaj
05. listopada 2020 ― Vrijeme čitanja 6 min.

Drugačiji pogled na osiguranje imovine

Zašto je osiguranje imovine važno, od čega se njime štitimo i koliko nas to može koštati teme su koje obrađujemo na jednostavan i zanimljiv način na našem blogu. Međutim, što bolje može potaknuti na razmišljanje i predočiti prednosti od dobre kampanje? Ako vas zanima priča o našoj novoj kampanji, kako je nastala i na kojim je idejama stvorena, čitajte dalje…
GRAWE DOM kampanja

U tijeku je nova kampanja za GRAWE dom (osiguranje imovine) nastala pod redateljskom palicom iskusnog, talentiranog i nagrađivanog redatelja Marija Mlakara i obojana prepoznatljivim stilom nagrađivanog direktora fotografije, mladog i perspektivnog Luke Trajkovića. Cjelokupna ideja nastala je danonoćnim mozganjem i preslagivanjem ideja mlade kreativne agencije Rinzol u suradnji s našim Odjelom za korporativne komunikacije i marketing. I ta-da… rezultat možete vidjeti na TV kanalima, internetu i na Go2Digital display-evima :)

Kampanja je komunikacijski podijeljena u tri dijela i po prvi put najveći je naglasak na društvenim mrežama, između ostalih i sve brže rastućem – TikToku. :)

 

GRAWE DOM kampanja
Upoznajte naše glavne likove

Prvi dio kampanje usmjeren je više na image i uvodi nas u priče naših glavnih junaka – Anje i Vibora – mladog bračnog para koji živi u kući koju je Anja naslijedila od svog djeda i u kojoj čuva mnoge uspomene na svoje djetinjstvo. Anja i Vibor imaju dvoje djece i uživaju u mirnim i bezbrižnim trenutcima koje najčešće povode uz društvo i roštilj. Anjin brat – mladi Borna ima djevojku Martinu s kojom se tek uselio u zajednički stan u koji su donijeli svatko nešto svoje što im budi lijepe uspomene i sjećanja. Za Martinu je to stari porculanski servis kojeg je dobila od svoje bake i kojeg želi jednog dana ostaviti i svojoj djeci. Svoje slobodne trenutke rado provode u vikendici gdje Bornini (i Anjini) roditelji imaju apartmane za turiste. U sklopu apartmana nalazi se i bazen na kojem gosti redovito rade tulume, a Martina i Borna koriste svaku priliku da im se pridruže ne razmišljajući previše o mogućim štetama koje se mogu dogoditi.

GRAWE DOM kampanja potres
Upoznajte rizike

Drugi dio kampanje osvještava u navedenim situacijama naših glavnih junaka i rizike koji prijete njihovoj (ali i našoj) imovini – požar, potres, poplava… Kuća, stvari domaćinstva ili objekti za najam izloženi su im stalno zato je važno na vrijeme o njima razmišljati i zaštiti se od nepredviđenih troškova.

GRAWE DOM kampanja BUDEM
Ne odgađajte ništa za sutra

Treći dio kampanje usmjeren je na društvene mreže, a otkriva slabost svakoga od nas – odgađanje, dok ne bude prekasno. Najčešći izgovor odnosno izraz kojeg koristimo kad nam netko osvijesti da bismo trebali napraviti nešto korisno za sebe jest: „budem“. Tako i Borna, zaigran i ovisan o društvenim mrežama, još uvijek ne shvaća da postoje veće opasnosti od gubljenja broja lajkova na Instagramu te stalno odgađa pobrinuti se za vrijednosti koje imaju. Martina je nešto savjesnija i stalno ga podsjeća da bi trebali osigurati svoju imovinu, ali Borna uvijek ima isti odgovor… pogađate – „budem“.

A kako sve to izgleda pretočeno u vizualnu priču, pogledajte na našem YouTube kanalu.

Ako vas zanima kako to izgleda na snimanju, pogledajte naš Behind The Scenes video.

02. listopada 2020 ― Vrijeme čitanja 6 min.
Pretvorite crne brojke raka dojke u ružičaste

Znate li da je rak dojke najčešća zloćudna bolest u žena? Međutim, istovremeno je i u potpunosti izlječiva otkrijemo li ju na vrijeme. Kako ju otkriti na vrijeme i živjeti bez straha od „kvržica“ pročitajte niže.

Više
npr Car osiguranje, savjetnik za kupca, ...