PoKRENI promjenu, jer promjena kreće od tebe!
U sklopu Case Study Competition natjecanja GRAWE poziva zainteresirane studente da osmisle digitalnu kampanju za paket osiguravajućih proizvoda za mlade.
Poziv studentima da razmišljaju izvan okvira i približe osiguranja mladima: riječ je o vodećem regionalnom natjecanju u rješavanju stvarnih poslovnih slučajeva s kojim su se uključena poduzeća susrela ili predviđaju da će se susresti, a namijenjeno je proaktivnim studentima različitih interesa.
Na natjecanju sudjeluje velik broj studenata zahvaljujući poduzećima iz različitih gospodarskih grana te tematskoj širini njihovih poslovnih slučajeva. Poduzeća predlažu i zadaju temu, a studenti rješavaju prave poslovne slučajeve. Studenti tako dobivaju priliku pokazati svoja znanja, ideje i mogućnosti pred najboljim hrvatskim poduzećima kao potencijalnim budućim poslodavcima i mogućnost osvajanja nagrade. Natjecanje omogućuje poduzećima dobivanje kreativnih ideja te kontakt s potencijalnim budućim zaposlenicima.
GRAWE prvi puta sudjeluje u ovom natjecanju. Zadatak koji su postavili pred zainteresirane studente je osmisliti i kreirati digitalnu kampanju za paket osiguravajućih proizvoda za mlade i pratećih digitalnih aktivnosti te promotivnih materijala namijenjene pripadnicima mlađe populacije (18-25 g.). Cilj je senzibilizirati mlade na brojne rizike s kojima se u životu mogu susresti te kako brigu o njima mogu podijeliti s osiguravateljima te tako umanjiti neželjene posljedice. Mlađa populacija u pravilu zazire od osiguranja jer smatra da nema potrebe za njim, ne informira se o koristima osiguranja, smatra da je osiguranje dosadno i za „starije“ i najvećim djelom uopće ne razmišlja o osiguranju.
„Razvoj tehnologije i nove generacije zahtijevaju nove, svježe i kreativne pristupe i komunikaciju koje će potencijalnim korisnicima pružiti jedinstvena iskustva, educirati ih i zainteresirati za osiguranje“, izjavila je Sanja Gržetić, voditeljica Odjela korporativnih komunikacija i marketinga u GRAWE-u prilikom predstavljanja zadatka. Naglasila je: „Ovom suradnjom želimo dati priliku studentima da steknu konkretno iskustvo te da osmisle kampanju namjenjenu njihovoj dobnoj skupini. Svjesni smo da je ovaj zadatak iznimno izazovan jer je riječ o specifičnoj usluzi, koja nije toliko atraktivna mladima, ali baš zato očekujemo da se s tim izazovom suoče oni najhrabriji i s nestrpljenjem očekujemo njihova rješenja.“
Prijave za sudjelovanje traju do 17. ožujka. Najbolje timove očekuju nagrade – 10.000 kuna za prvo mjesto, 5.000 za drugo i 3.000 kuna za treće mjesto. Uz novčane nagrade, studente očekuje i mogućnost prakse u GRAWE Hrvatska d.d.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Kontakt za medije:
Sanja Gržetić, dipl.oec.
Voditeljica Odjela za korporativne komunikacije i marketing
sanja.grzetic @ grawe.hr
Iva Naglić-Dolić, mr. sc.
Voditeljica Grupe za korporativne komunikacije i marketing
iva.naglic-dolic @ grawe.hr
Morana Stričić, mag.novinarstva
Odjel za korporativne komunikacije i marketing
morana.stricic @ grawe.hr