Osigurajte sebe, suputnike i svoje vozilo
Uz GRAWE DOM pakete osiguranja zaštitite svoj dom od požara, prirodnih nepogoda, izljeva vode, razbojstva i drugih nedaća.
Pružite financijsku zaštitu svojoj obitelji
Osigurajte imovinu, poslovanje i goste
Budite spremni na neplanirane situacije
Zaštitite sebe, svoj bicikl i tuđu imovinu
Svaku plovidbu završite u mirnoj luci
Brigu o zdravlju stavite na prvo mjesto
Budite bezbrižni na svakom putovanju
Osigurajte naknadu štete trećim osobama
Budite odgovoran sudionik u prometu, osigurajte se na vrijeme!
Ova jedinstvena polica uključuje razne vrste osiguranja, namijenjene zaštiti poslovnog prostora, opreme, zaliha i poslovanja od mnogih rizika.
Osiguranje robe u prijevozu štiti Vas od neželjenih posljedica prouzročenih štetama na Vašoj robi za vrijeme prijevoza.
Vaša sigurnost za štete nastale prema trećim osobama
Sigurnost za vaše zaposlenike 24 sata na dan
Jedna polica za sve zaposlenike
Omogućite Vašim djelatnicima redovite preventivne preglede
Paket zaštite za sigurnu plovidbu
Paket sigurnosti za suvlasnike i upravitelje stambenih zgrada
Informirajte se o proizvodu, dogovorite sastanak ili zatražite ponudu
Prijavite štetu putem naših online obrazaca
Naručite svoj pregled kod naših ugovornih medicinskih ustanova
Zatražite izdavanje međunarodne karte za osiguranje vozila
Promijenite podatke po Vašim postojećim policama
Pričamo Vaš materinji jezik! We speak your mother tongue! Wir sprechen Ihre Muttersprache!
Uz Vas smo bolji! Optimiziramo svoje proizvode i procese zbog Vas
Prijavite eventualne nepravilnosti o kojim imate saznanja, a povezane su s obavljanjem poslova Društva
Preuzmite informativne materijale o proizvodima, logotip ili službene fotografije
Pronađite pojašnjenja za osiguravateljne pojmove
Prvo međunarodno osiguravajuće društvo u Hrvatskoj
GRAWE u 14 zemalja središnje i istočne Europe
Kvaliteta prostora na Vašoj strani!
Pogled u svijet osiguranja
Snaga koja raste već 194 godine
Pronađite Vama najbliži GRAWE ured
Temelj zdravog odnosa s lokalnom zajednicom
Vrijednosti kojima stvaramo sigurnost za klijente
Stanovi i poslovni prostori za najam ili prodaju
Pridružite se uspješnom GRAWE timu
Naš zalog za budućnost
Naši partneri kod kojih možete ugovoriti osiguranje
Osiguranje na Vašoj strani.
Muška je brada oduvijek imala neko veće i dublje značenje od običnih dlaka na licu. Povijesno gledajući, brada je oduvijek predstavljala neki statement. Duga brada predstavljala je muškost, snagu, dostojanstvo, mudrost i nije uvijek svima bilo dopušteno nositi bradu. Primjerice, brijanje brade u prošlosti je bila kazna za muškarce koji su se ogriješili o zakon pa su obrijani bili veoma prepoznatljivi u društvu i tako javno osramoćeni za svoje nezakonite postupke. Iako su se vremena uvelike promijenila i nošenje brade se više nikako ne povezuje sa sličnim okolnostima, brada i danas predstavlja više od ukrasa lica, ona je i dalje simbol muževnosti i muške snage.
Tamo negdje u prapovijesti brada je grijala i čuvala lice, ali i služila za zastrašivanje neprijatelja ili životinja. Imućniji drevni Egipćani nosili su umjetne brade izrađene od plemenitih metala, a već su muškarci u Mezopotamiji koristili razne primitivne uređaje kako bi brade slagali u njima idealne oblike. U dalekoj povijesti bilo je uobičajeno i bojiti brade. Dugačke brade u Indiji i drevnoj Grčkoj predstavljale su mudrost i čast. U vrijeme Rimskog carstva pojavile su se prve brijačnice za sve muškarce, dok su one imućnije brijali njihovi robovi. Ipak, tadašnji filozofi ostali su vjerni puštanju brada vjerujući da je duga brada i dalje simbol njihove prosvijećenosti i mudrosti. Na sjeveru Europe brade su se nosile sve do jačanja kršćanstva koje je nalagalo brijanje brade (čak i brkova!) i taj je trend trajao sve do završetka križarskih ratova kada je ponovno zavladala bradomanija u svim oblicima. U to se vrijeme počela razvijati prva „industrija“ vezana uz brigu brade – različiti češljići, pomade i slični proizvodi koji su služili uređivanju dlaka. Postepeno se razvijala svijest o boljoj higijeni i izgledu pa su u viktorijanskom dobu osim sapuna (koji je postao svima dostupan) nastali i prvi proizvodi protiv starenja kože.
Kako već samo ime kaže, studeni donosi prve ozbiljnije niže temperature i hladnoću. Ali to nije razlog zašto brojni muškarci upravo u studenom daju priliku svojim brkovima i bradama da porastu. Naime, tijekom studenog odvija se Movember, pokret koji su pokrenuli Travis Garone i Luke Slattery s ciljem povećanja svijesti o muškom zdravlju, prvenstveno o prevenciji raka prostate. Riječ Movember je simpatična kombinacija riječi mo (moustache) što znači brk i November što znači studeni. Puštajući brkove tijekom studenog, muškarci se diljem svijeta uključuju u ovu inicijativu i tako sudjeluju u osvješćivanju ideje da je briga o zdravlju izuzetno važna i da nema prostora stigmatiziranju bilo kojeg dijela tijela kada je riječ o očuvanju zdravlja.
Ako govorimo o statistici vezanoj uz rak prostate, podaci nisu ohrabrujući. Naime, ovaj će se oblik raka pojaviti kod 5 – 7 % muškaraca starijih od 50 godina života dok će čak 80 % muškaraca u dobi iznad 80 godina oboljeti od ovog oblika raka. Ipak, ako se dijagnosticira na vrijeme, dakle preventivnim putem, potpuno izlječenje raka prostate kod muškaraca je visokih 98 %. Vjerujući u snagu prevencije, GRAWE osiguranje pokrenulo je kampanju 90/98 kojoj je cilj svakodnevno podsjećati javnost da je zdravlje u mnogočemu pitanje odabira, ali i potaknuti što veći broj muškaraca i žena da na vrijeme obavi preventivni pregled. S tim ciljem osigurao je besplatne preglede (UZV dojki za žene i UZV prostate za muškarce) u 300 zdravstvenih ustanova diljem Hrvatske. Popis zdravstvenih ustanova u kojima možete obaviti preglede pronađite ovdje, a na sljedećem linku pronađite više informacija o GRAWE programima dobrovoljnog dodatnog zdravstvenog osiguranja.
Uz brojne aktivnosti tijekom godine kojima je u fokusu poticanje na preventivne preglede, GRAWE je već niz godina aktivno uključeno u javnozdravstvene kampanje Pink Ribbon i Movember u listopadu i studenom, snažno podržavajući borbu protiv raka dojke kod žena i raka prostate kod muškaraca. S tim u vidu ovog listopada GRAWE osiguranje poznatim hrvatskim influencerima dijelilo je posebne narukvice kao simbol brige o zdravlju. Također, GRAWE se odlučio priključiti Bradatoj aukciji, inicijativi koja potiče muškarce da tijekom studenog puštaju svoju bradu/brkove te ih stave na aukciju. Sva prikupljena sredstva doniraju se Županijskoj ligi protiv raka, a GRAWE je odlučio na taj način na aukciji otkupiti sve brade svojih zaposlenika koji se pridruže ovoj inicijativi.
Brada, da ili ne? Kroz povijest se mijenjalo značenje nošenja brade, ali i percepcija muškosti te za razliku od nekih davnih vremena muževnost danas ne podrazumijeva tabue vezane uz njegu tijela ili brigu o zdravlju. Dapače, danas snaga ima malo drugačiji kontekst – predstavlja samosvijest, informiranost i slobodu promišljanja o sebi i svojim odabirima. Zato, dragi muškarci, sami birajte želite li ili ne želite nositi bradu, stavljati kremu na lice ili puštati dlake na leđima. To je u potpunosti vaš odabir jer u moderno doba muškost znači samopouzdanje, a jedni musthave je zdravlje. Obavite pregled, budite sigurni da ste zdravi, a potom razmišljajte je li vrijeme da saznate kako biste izgledali s bradom.
Mjesec borbe protiv raka dojke