Sadržaj
28. siječnja 2021 ― Vrijeme čitanja 7 min.

Korištenje novih tehnologija i prilagodba na nove načina rada

Rad od kuće odnosno globalno sve popularniji „home office“ naša je nova stvarnost. Prilagodba je vrlo individualna, a stvaranje novih radnih navika dugotrajan je i nimalo jednostavan proces.
Korištenje novih tehnologija i prilagodba na nove načina rada#homeoffice #radodkuce #workingfromhome #staysafe #stayathome #conferencecall #Skype #call #newtechnologies #novetehnologije #pokrecemopozitivnepromjene

Globalna situacija uvjetovana pandemijom koronavirusa natjerala nas je sve da promijenimo način života u svim svojim životnim segmentima. Novi uvjeti rada i poslovanja u kojoj smo se svi zajedno zatekli natjerala je brojna veća i manja poduzeća i korporacije da svoje poslovne procese prilagode trenutku u vremenu u kojem živimo. Organizacija poslovanja u ovim izazovnim vremenima, kada je veliki broj zaposlenika primoran na rad od kuće, nije nimalo jednostavan zadatak.

Bez obzira na novonastalu situaciju, svi smo svjesni da je i u ovakvim trenucima ključno i dalje nesmetano održavati sve poslovne procese kao što su održavanje kontakata i pozivanje s poslovnim partnerima te vanjskim i unutarnjim korisnicima.

 

Korištenje novih tehnologija i prilagodba na nove načina rada


Kako se što lakše prilagoditi na nove načine rada i poslovanja?
 

U životu ništa na prvu ne ide baš glatko, budimo iskreni, ljudski je i uobičajeno ponekad pružiti otpor prema novom i nepoznatom. Stvaranje novih radnih navika dugotrajan je i nimalo jednostavan proces. No, s pozitivnim stavom prema životnim i poslovnim izazovima, sagledavajući i uzimajući u obzir pozitivne strane i prednosti novih poslovnih procesa i alata, prilagodba je u startu jednostavnija i lakša.

 

Korištenje novih tehnologija i prilagodba na nove načina rada


Možemo reći da je najveća prednost „novog normalnog“ činjenica da su svi oni pojedinci koji su se odupirali tehnološkim promjenama i izazovima morali suočiti s njima i, htjeli to ili ne, morali prilagoditi na nove poslovne procese. Tako je jedan od neizostavnih alata u poslovanju i online komunikaciju s korisnicima i poslovnim partnerima postao i Skype. Za istaknuti je da ga koristi više od 30 milijuna ljudi diljem svijeta. Osim toga, Skype, putem svojih brojnih usluga, poput video poziva, instant poruka i poziva u inozemstvo, pomaže korisnicima da što lakše i jednostavnije međusobno komuniciraju, a da pri tome istovremeno smanje troškove svog poduzeća. Ono što je izuzetno važno, jest činjenica da je bez obzira na razinu tehničkog znanja, korištenje Skype-om vrlo jednostavno za svakog.
 

U nastavku vam donosimo najvažnije prednosti koje Skype nudi svojim korisnicima:

  • Vrlo je jednostavan za korištenje.
  • Instaliran je na gotovo svim računalima.
  • Pruža mogućnost dijeljenja datoteka između korisnika.
  • Omogućava organizaciju online konferencija.
  • Pruža mogućnost prikazivanja zaslona drugim korisnicima.
  • Podržava održavanje prezentacija koju vide svi sudionici online razgovora.
  • Pruža sigurnost u online komuniciranju – provjera autentičnosti korisnika i sigurnosne mjere kao što su povjerljivi popis sudionika, osiguravaju privatnost i sigurnost konferencija.
Korištenje novih tehnologija i prilagodba na nove načina rada


Pred nama su vremena u kojima će i dalje veliki broj ljudi zamijeniti svoje urede radom od kuće. No, to zasigurno nije razlog da vaša produktivnost bude manja.

Dapače, nemojte dozvoliti da vas izazovi obeshrabre jer poznajući vas, ne postoje toliko izazovne prepreke i poteškoće koje su vama nepremostive, prilagodite se, iskoristite prednosti moderne tehnologije i povežite se s korisnicima, i ne zaboravite, ići u korak s tehnologijom pozitivna je promjena koju svi mi pokrećemo zajedno.

 

Korištenje novih tehnologija i prilagodba na nove načina rada
20. listopada 2020 ― Vrijeme čitanja 6 min.
Znate li razliku između dopunskog i dodatnog zdravstvenog osiguranja?

Za razliku od obveznog zdravstvenog osiguranja dopunsko i dodatno osiguranje su vrste dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja koje se ugovaraju prema individualnim potrebama te svojim korisnicima nude dodatne prednosti i pogodnosti.

Više
npr Car osiguranje, savjetnik za kupca, ...