Osigurajte sebe, suputnike i svoje vozilo
Uz GRAWE DOM pakete osiguranja zaštitite svoj dom od požara, prirodnih nepogoda, izljeva vode, razbojstva i drugih nedaća.
Pružite financijsku zaštitu svojoj obitelji
Osigurajte imovinu, poslovanje i goste
Budite spremni na neplanirane situacije
Zaštitite sebe, svoj bicikl i tuđu imovinu
Svaku plovidbu završite u mirnoj luci
Brigu o zdravlju stavite na prvo mjesto
Budite bezbrižni na svakom putovanju
Osigurajte naknadu štete trećim osobama
Budite odgovoran sudionik u prometu, osigurajte se na vrijeme!
Ova jedinstvena polica uključuje razne vrste osiguranja, namijenjene zaštiti poslovnog prostora, opreme, zaliha i poslovanja od mnogih rizika.
Osiguranje robe u prijevozu štiti Vas od neželjenih posljedica prouzročenih štetama na Vašoj robi za vrijeme prijevoza.
Vaša sigurnost za štete nastale prema trećim osobama
Sigurnost za vaše zaposlenike 24 sata na dan
Jedna polica za sve zaposlenike
Omogućite Vašim djelatnicima redovite preventivne preglede
Paket zaštite za sigurnu plovidbu
Paket sigurnosti za suvlasnike i upravitelje stambenih zgrada
Informirajte se o proizvodu, dogovorite sastanak ili zatražite ponudu
Prijavite štetu putem naših online obrazaca
Naručite svoj pregled kod naših ugovornih medicinskih ustanova
Zatražite izdavanje međunarodne karte za osiguranje vozila
Promijenite podatke po Vašim postojećim policama
Pričamo Vaš materinji jezik! We speak your mother tongue! Wir sprechen Ihre Muttersprache!
Uz Vas smo bolji! Optimiziramo svoje proizvode i procese zbog Vas
Prijavite eventualne nepravilnosti o kojim imate saznanja, a povezane su s obavljanjem poslova Društva
Preuzmite informativne materijale o proizvodima, logotip ili službene fotografije
Pronađite pojašnjenja za osiguravateljne pojmove
Prvo međunarodno osiguravajuće društvo u Hrvatskoj
GRAWE u 14 zemalja središnje i istočne Europe
Kvaliteta prostora na Vašoj strani!
Pogled u svijet osiguranja
Snaga koja raste već 194 godine
Pronađite Vama najbliži GRAWE ured
Temelj zdravog odnosa s lokalnom zajednicom
Vrijednosti kojima stvaramo sigurnost za klijente
Stanovi i poslovni prostori za najam ili prodaju
Pridružite se uspješnom GRAWE timu
Naš zalog za budućnost
Naši partneri kod kojih možete ugovoriti osiguranje
Osiguranje na Vašoj strani.
GRAWE Hrvatska d.d. (Društvo) u svom poslovanju teži poštivanju svih primjenjivih propisa i poslovnih standarda te je u interesu Društva da se eventualne nepravilnosti u poslovanju isprave i uklone.
Društvo ohrabruje svaku osobu koja ima informacije o potencijalnim nepravilnostima u njegovom poslovanju da ih prijavi i tu svrhu joj stavlja na raspolaganje odgovarajuća sredstva za prijavu nepravilnosti.
Društvo je usvojilo Pravilnik o unutarnjem postupku prijavljivanja nepravilnosti kojim uređuje unutarnji postupak prijavljivanja nepravilnosti, postupak zaštite prijavitelja nepravilnosti te sva prava i obveze koja za Društvo i prijavitelja nepravilnosti proizlaze iz toga.
U nastavku su informacije o sustavu za unutarnje prijavljivanje Društva.
Što je nepravilnost?
Nepravilnost su radnje ili propusti koji su protupravni i odnose se na područje primjene i propise navedene u članku 4. Zakona o zaštiti prijavitelja nepravilnosti („Narodne novine“, br.: 46/2022), a koji su povezani s obavljanjem poslova Društva kao npr. neobjavljivanje propisanih dokumenata, manipulacije financijskim izvještajima i sl.
Prijava nepravilnosti uvijek se mora odnositi na one nepravilnosti kojima se ugrožava javni interes.
Prijava nepravilnosti kojom se ugrožava isključivo pojedinačno pravo (npr. pravo iz radnog odnosa ili pravo nekog drugog radnika ili skupine radnika, poput povrede dostojanstva / mobbinga, povrede prava na godišnji odmor, neisplate neto plaće i sl.) ne uživa zaštitu predviđenu Zakonom o zaštiti prijavitelja nepravilnosti već eventualno nekim od zakona koji reguliraju navedena područja.
Što je unutarnje prijavljivanje nepravilnosti?
Unutarnje prijavljivanje nepravilnosti je prijavljivanje nepravilnosti Društvu.
Tko može biti prijavitelj nepravilnosti?
Prijavitelj nepravilnosti može biti svaka fizička osoba koja je o nepravilnosti saznala u svom radnom okruženju.
Radno okruženje su profesionalne aktivnosti u javnom ili privatnom sektoru u okviru kojih, neovisno o prirodi tih aktivnosti, osobe stječi informacije o nepravilnostima i u okviru kojih bi te osobe mogle doživjeti osvetu ako prijave take nepravilnosti, uključujući situaciju kada je aktivnost u međuvremenu prestala ili neposredno treba ili je trebala započeti.
Takve aktivnosti posebno uključuju:
Prijavitelj nepravilnosti može biti i fizička osoba čija profesionalna aktivnost kod Društva:
Ako se informacije o nepravilnostima odnose na radno okruženje, ali saznanje o njima ne proizlazi iz radnog okruženja, već primjerice iz objava u novinskim člancima ili na društvenim mrežama, usmenom predajom na privatnom druženju i sl., tada nije ispunjen uvjet o osobnom saznanju u radnom okruženju čime se takva osoba ne može smatrati prijaviteljem nepravilnosti.
Kako se može podnijeti prijava nepravilnosti?
Prijava nepravilnosti može se podnijeti:
Preporučuje se da se prijava nepravilnosti podnesena poštom pošalje preporučenom poštanskom pošiljkom s povratnicom s naznakom „za povjerljivu osobu“.
Što sve mora sadržavati prijava nepravilnosti?
Prijava nepravilnosti mora sadržavati:
podatke o prijavitelju nepravilnosti (ime, prezime, adresa za primanje pismena i/ili adresa elektroničke pošte) i datum prijave
podatke o prijavljenom tijelu ili osobi, ako se prijava nepravilnosti odnosi na konkretnu osobu
okolnosti i činjenice na kojima se pritužba temelji.
U cilju učinkovitijeg postupanja preporučuje se da prijava sadrži i dokaze o nepravilnostima koje se prijavljuju, a koji su poznati odnosno dostupni prijavitelju nepravilnosti (npr. imena i prezimena svjedoka, pisana dokumentacija, elektroničke poruke).
Na osobu koja anonimno podnese prijavu nepravilnosti ne primjenjuju se odredbe Zakona o zaštiti prijavitelja nepravilnosti i Pravilnika o unutarnjem postupku prijavljivanja nepravilnosti Društva.
Obrazac za prijavu nepravilnosti Vam je dostupan ovdje.
Koje informacije podnositelj prijave mora dobiti od povjerljive osobe?
Povjerljiva osoba mora potvrditi primitak prijave u roku od sedam dana od dana primitka.
Povjerljiva osoba mora dostaviti povratnu informaciju o prijavu u pravilu u roku od 30 dana, ali ne duljem od 90 dana od dana potvrde o primitku prijave ili ako potvrda nije poslana prijavitelju, nakon proteka sedam dana od dana podnošenja prijave.
Koja su prava prijavitelja nepravilnosti?
Prijavitelj nepravilnosti ima pravo na:
zaštitu identiteta i povjerljivosti
sudsku zaštitu
naknadu štete
primarnu besplatnu pravnu pomoć u skladu sa zakonom kojim se uređuje pravo na besplatnu pravnu pomoć
emocionalnu podršku, u skladu s posebnim propisom
sekundarnu besplatnu pravna pomoć u skladu sa zakonom koji se uređuje pravo na besplatnu pravnu pomoć
drugu zaštitu predviđenu u postupcima propisanim Zakonom o zaštiti prijavitelja nepravilnosti.
Koji su uvjeti za zaštitu prijavitelja nepravilnosti?
Prijavitelj nepravilnosti ostvaruje pravo na zaštitu:
ako je imao opravdan razlog vjerovati da su prijavljene ili javno razotkrivene informacije o nepravilnostima istinite u trenutku prijave ili razotkrivanja
ako su prijavljene ili javno razotkrivene informacije o nepravilnostima obuhvaćene područjem primjene Zakona i
ako je podnio prijavu u skladu s odredbama ovog Pravilnika i Zakona sustavom unutarnjeg ili vanjskog prijavljivanja nepravilnosti ili je javno razotkrio nepravilnost.
Prijavitelj nepravilnosti ne ostvaruje pravo na zaštitu ako nisu ispunjeni svi prethodno navedeni uvjeti.
Pravilnik o unutarnjem postupku prijavljivanja nepravilnosti Društva dostupan Vam je ovdje.
Zagreb, veljača 2025.