Sadržaj
GRAWE NEWSROOM

Najčešća pitanja o pokrićima za COVID-19 u proizvodima putnog osiguranja

15. studenoga 2021

1. ​Jesu li po policama putnog osiguranja GRAWE Hrvatska d.d. uključena i pokrića za slučajeve nastale uslijed COVID-19?

 

U proizvodima putnog osiguranja za vrijeme putovanja pokrivamo i troškove liječenja koje je posljedica epidemije ili pandemije kao što je COVID-19. 

Nadoknađujemo i dodatne troškove smještaja osiguranika povezane s karantenom (izolacija i samoizolacija) i to najviše 1.000,00 EUR po osiguraniku.

 

2. U kojim slučajevima pokriće za slučajeve nastale uslijed COVID-19 ne postoji?

 

Pokriće se ne odnosi na putovanja u države za koje je Ministarstvo vanjskih i europskih poslova izdalo upozorenje/preporuku za izbjegavanje svih putovanja. Upozorenja po državama možete pratiti OVDJE.

Za putovanja u države za koje je izdano blaže upozorenje kao npr. izbjegavanje putovanja koja nisu nužna, postoji osiguravateljno pokriće. ​​

 

3. Uključujemo li pokriće za COVID-19 u slučajevima kada klijent ugovara osiguranje otkaza putovanja?​​

 

Ako je klijent ugovorio osiguranje otkaza putovanja, osiguravateljno pokriće se odnosi i na naknadu troškova otkaza putovanja ako je otkaz uslijedio zbog:

  • iznenadne teške bolesti osiguranika koja je posljedica epidemije ili pandemije, odnosno uslijed karantene 
  • iznenadne teške bolesti koja je posljedica epidemije ili pandemije: bračnog ili izvanbračnog druga, roditelja, djece, sestara, braće, baka, djedova, unuka, svekra, svekrve, šogora, šogorice osiguranika ili jedne od osoba poimence navedenih u polici, ako je osoba životno ugrožena i na intenzivnom bolničkom liječenju

​​Štete koje su posljedice odluka nadležnih tijela su isključene iz pokrića (npr. ne dopuštanje ulaska u državu radi zatvaranja granice i sl.).

 

4. Obračunava li GRAWE Hrvatska d.d. dodatnu premiju za ugovaranje pokrića za štete uslijed COVID-19?

 

Za ovo pokriće se ne obračunava dodatna premija.

 

npr Car osiguranje, savjetnik za kupca, ...